Charytatywna akcja Answear – kupując puzzle i plakaty na święta pomagasz dzieciom z domu dziecka

Charytatywna akcja Answear – kupując puzzle i plakaty na święta pomagasz dzieciom z domu dziecka

Pomaganie może sprawiać ogromną radość, podobnie jak wręczanie prezentów. Właśnie dlatego warto wziąć udział w tegorocznej akcji charytatywnej marki Answear #CatchTheCharity, której celem jest pomoc dzieciom z domu dziecka. Akcja ta pozwala na zaangażowanie wszystkich klientów w ważne działania, które sprawiają maluchom radość.

Konkurs #CatchTheMoment dał początek akcji #CatchTheCharity

Marka Answear to brand, który od wielu lat angażuje się w różnorodne działania wspierające artystów, utalentowanych stylistów i fotografów, a także osoby potrzebujące, w tym przede wszystkim dzieci z domów dziecka. W okresie wiosennym marka Answear uruchomiła projekt fotograficzny #CatchTheMoment, którego główną ideą było uwiecznienie swoich pasji, interesujących chwil i momentów z życia codziennego fanów i klientów marki Answear w 7 krajach, w których działa sklep.  Niestety zdarza się, że w codziennym biegu, podążaniu za karierą, pieniędzmi lub nowymi rzeczami, zapominamy o tych wszystkich ważnych momentach. Akcja #CatchTheMoment to konkurs w stylu slow life, gdzie ważne jest docenianie drobnych chwil i przekazywanie innym swojego pozytywnego stosunku do świata, jest to też jedna z ważniejszych dla marki wartości, którą chce przekazać swoim klientom. Jest wiele rzeczy, które zasługują na podziw i na tym skoncentrowała się marka Answear w swoim konkursie. Uczestnicy mieli za zadanie wstawiać fotografie na swój Instagram i oznaczać go odpowiednimi hasztagami. Każdego miesiąca jury wybierało najlepsze prace, a rzeczywiście możliwości było sporo, ponieważ w konkursie #CatchTheMoment wzięło udział około 15 tysięcy fotografii uczestników. W ten sposób możliwe było także sprawdzenie, co zachwyca ludzi we współczesnym świecie i co naprawdę daje im radość.

„Pomoc domom dziecka wynika z wieloletniej tradycji pomocy takim ośrodkom, która została zapoczątkowana przez pracowników marki i przez nich samych z ogromnym sercem była prowadzona. W tym roku – jakże innym od poprzednich, chcemy zaprosić do tej akcji także naszych fanów i klientów. Przygotowane przez dwie artystki Maje Nowakowska i Magdalenę Bażele, plakaty i puzzle są urealnieniem myśli, że każda chwila, nawet ta uwieczniona na fotografii, może stać się pretekstem do czegoś o wiele większego.” – mówi Joanna Kosman, marketing manager Answear.com

Teraz w okresie świątecznym konkurs #CatchTheMoment zmienia się w akcję charytatywną #CatchTheCharity. Zdjęcia z konkursu wykorzystane zostały przez artystki-graficzki i umieszczone na puzzlach oraz plakatach. Tym razem to klienci marki Answear mogą pomagać, ponieważ wystarczy kupić produkt z akcji, aby pieniądze stały się dofinansowaniem dla jednej z placówek domu dziecka w Polsce.

Wsparcie dla dzieci z domów dziecka z Answear

Obecnie klienci marki Answear mogą wziąć udział w akcji #CatchTheCharity i kupić produkty takie jak puzzle i plakaty. W ten sposób można pomóc maluchom, a dodatkowo kupić rzeczy, które świetnie sprawdzą się jako podarunki świąteczne dla bliskich osób.

Produkty w symbolicznych cenach kupić można pod adresem. Więcej na temat historii samego projektu można znaleźć tutaj: https://catchthecharity.answear.com/, na tej stronie a także na Instagramie Answear można zgłaszać placówki, które wiecie ze potrzebują dodatkowego wsparcia. Wierzymy, że także Twoje wsparcie i pomoc w nagłośnieniu akcji #Catch The Charity przyczyni się do poprawy sytuacji podopiecznych wybranego domu dziecka.

ANSWEAR.com to pierwszy polski sklep multibrandowy, który oferuje szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 300 światowych marek. Powstał w grudniu 2010 roku, a pełną parą ruszył w lutym 2011 roku. Trzy lata później ANSWEAR rozpoczął swoją działalność w Czechach i na Słowacji, by już w 2015 roku uruchomić sklepy na Ukrainie i w Rumunii, a kolejne na Węgrzech i Bułgarii. Od początku swojej działalności sklep zyskał uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami, blogerami i ekspertami z branży mody. Na swoim koncie ANSWEAR.com ma także ponad 50 prestiżowych nagród i wyróżnień.

Wydanie:

Kategorie: Aktualne, Promocja