Kasiasta piłka

Kasiasta piłka

Podczas Euro kibice skupiają się na meczach i piłkarzach. A im większe zainteresowanie kibiców, tym większe żniwa dla firm reklamowych. Dla nich piłkarz to stojak reklamowy. Im lepszy, tym bardziej obwieszony reklamami. Robert Lewandowski ma przynajmniej sześć kontraktów. Hasłem „Na barkach kapitana spoczywa wiele. Tylko nie łupież” zachwala szampon przeciwłupieżowy. Reklamuje ubrania, buty, telefony, napoje. Każdy chce być choć trochę Lewandowskim. I mieć to, co on zachwala. Złoty interes dla firm, które są bardzo pomysłowe w promocji. Błaszczykowski reklamuje klimatyzatory, telewizory i okna. Piszczek – bramy garażowe, rolety i drzwi. A Krychowiak – telewizory i dom maklerski („Wytrenuj swój zysk”). Karuzela się kręci. I kasa też. Za jedną reklamę Lewandowski może zarobić od 700 tys. do 2,5 mln zł. Reszta mniej. Ale tyle, ile kibice przez wiele lat.

Wydanie: 2016, 27/2016

Kategorie: Przebłyski

Napisz komentarz

Odpowiedz na treść artykułu lub innych komentarzy