Kontrowersje wokół marketingu w Polsce

Kontrowersje wokół marketingu w Polsce

W wielu przedsiębiorstwach funkcjonują działy marketingu, które są powiązane w różnym stopniu z resztą przedsiębiorstwa. Marketing częściej jest kojarzony raczej z reklamą i sprzedażą niż z filozofią myślenia i działania związaną z rozpoznawaniem i zaspokajaniem potrzeb nabywców. Czy marketing jest zatem funkcją, czy koncepcją działania? Czy nakłady na marketing to koszt, czy inwestycja? Czy biorąc pod uwagę rozbieżność interesów uczestników rynku z jednej strony, a odpowiedzialność społeczną z drugiej, można wypracować satysfakcjonujące wszystkich standardy etyczne? Jakie wyzwania stoją przed marketingiem w Polsce i jakie nowe obszary badawcze zarysowują się przed nim?
Na te pytania i na wiele innych będzie można znaleźć odpowiedź podczas organizowanej przez Katedrę Marketingu Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego konferencji naukowej „Kontrowersje wokół marketingu w Polsce – tożsamość, etyka, przyszłość”, która odbędzie się w siedzibie uczelni – Warszawa, ul. Jagiellońska 59 – w dniach 17-18 listopada 2004 r.
Konferencja organizowana jest w ramach obchodów setnej rocznicy urodzin patrona uczelni – prof. dr. hab. Leona Koźmińskiego, a głównym jej sponsorem jest holding Konspol.

Wydanie: 47/2004

Kategorie: Kraj

Napisz komentarz

Odpowiedz na treść artykułu lub innych komentarzy