W POL-MOT Auto dużo wiosennych nowości! Ich cel to przede wszystkim zmiana standardów, która ogromnie ułatwi klientom obsługę serwisową samochodu.
W tym celu został wdrożony system pozwalający klientowi na wybór osobistego doradcy serwisowego, który będzie zajmował się kompleksowo jego sprawami. Aby ułatwić tę decyzję, przygotowaliśmy materiały informacyjne (ulotki, informacje na stronie internetowej www.polmotauto.pl), z których, poza danymi kontaktowymi, każdy będzie mógł się dowiedzieć, kim jest jego doradca, czym się interesuje i jak długo pracuje w branży. Chcemy, aby doradca stał się takim samochodowym lekarzem domowym, z którym klient będzie zawsze w kontakcie, co w efekcie ma sprawić, że klienci POL-MOT Auto będą czuli się naprawdę wyjątkowo mówi Andrzej Rogala, koordynator POL-MOT Auto ds. serwisu, a zarazem kierownik w jednym z warszawskich oddziałów.
Telefon do przyjaciela
Doradca serwisowy staje się przewodnikiem klienta. Dzięki wdrożeniu tego systemu będzie mógł lepiej poznać swoich klientów, ich potrzeby i oczekiwania, a przede wszystkim historię ich samochodów. To z kolei pozwoli na szybsze diagnozowanie usterek oraz ich sprawne usunięcie. Znacznie więc skróci się czas, jaki trzeba będzie poświęcić na wizytę w serwisie a niekiedy nawet uda się jej uniknąć.
Często klienci po każdą, nawet najmniejszą poradę osobiście zgłaszają się do stacji serwisowej. Teraz zaś, dzięki stałemu kontaktowi telefonicznemu czy mailowemu z wybranym doradcą, będą mogli uzyskać potrzebne informacje od ręki. Czasem wystarczy przecież mała wskazówka specjalisty, aby samemu poradzić sobie z drobniejszymi problemami.
W przypadku koniecznych napraw, wymagających nierzadko sprowadzenia potrzebnych części czy podzespołów, osobisty doradca serwisowy, zanim zaprosi klienta na wizytę w serwisie, wszystko wcześniej przygotuje. Ustali dogodny dla niego termin. Osobiście dopilnuje wszelkich szczegółów a klient będzie pewny, że naprawa przebiegnie szybko i sprawnie.
Niczego nie zapomnisz
Dzięki informacjom o samochodach gromadzonym w bazie danych doradcy mogą w sposób szczególny dbać o klientów. Np. będą przypominać im o zbliżającym się terminie przeglądu rejestracyjnego czy wykonaniu przeglądu rocznego, poinformują o bieżących promocjach i o akcjach sezonowych.
W POL-MOT Auto podobny system powiadamiania klienta świetnie działa i sprawdza się od wielu lat w dziale ubezpieczeń. Klienci na mniej więcej miesiąc przed końcem terminu ubezpieczenia otrzymują stosowną informację oraz kontakt do osób, które wcześniej podpowiedzą, jakie ubezpieczenie na kolejny rok jest dla klienta najkorzystniejsze i jaką kwotę należy przygotować na ten cel.
Stała opieka jednego doradcy niesie więc wiele korzyści i ułatwień. Nie jest oczywiście obowiązkowa, warto jednak zawsze sprawdzić, czy taka forma kontaktów z przedstawicielem serwisu będzie nam odpowiadać. Wybór doradcy nie musi być ostateczny, na życzenie klienta zawsze można dokonać zmiany. Zarówno wybór, jak i korzystanie z usług osobistego doradcy serwisowego nic nie kosztuje.
Chcemy klientom ułatwiać kontakt z nami. Pokazujemy, że ich nie unikamy, przeciwnie jesteśmy zawsze do ich dyspozycji tak często, jak to jest możliwe podkreśla Andrzej Rogala.
Oczywiście mogą zdarzyć się sytuacje, że bezpośredni kontakt z doradcą będzie czasowo niemożliwy. Klient może być jednak całkowicie pewny, że na pozostawioną wiadomość czy SMS na pewno otrzyma informację zwrotną.
Zobacz, jak pracujemy
W najbliższym czasie klientów POL-MOT Auto czeka wiele miłych niespodzianek! Uchylając rąbka tajemnicy, warto zwrócić uwagę na nową stronę internetową, zaprojektowaną tak, aby dostęp do wszystkich potrzebnych informacji był prosty i szybki. Strona jest poświęcona markom Skoda, Fiat, Opel i Chevrolet, których dilerem jest POL-MOT Auto.
To właśnie zajmowanie się wieloma markami wymogło na firmie stworzenie takiej witryny, która pozwoli zaprezentować pełną ofertę POL-MOT Auto, zachowując standardy poszczególnych marek. Zupełnie nowy układ strony, nowe rozwiązania funkcjonalne oraz niesztampowa grafika będą głównymi atutami tej strony.
Nowym, ważnym atutem POL-MOT Auto będą zaś kamery internetowe przekazujące na stronę internetową obraz z hali serwisowej. Dzięki temu, bez wychodzenia z domu, będziemy mogli zobaczyć, co dzieje się z naszym samochodem. Pierwsze kamery internetowe pojawią się w nowym salonie Skody POL-MOT Auto w Warszawie przy ul. Połczyńskiej 125, którego otwarcie nastąpi niebawem.
Ponadto POL-MOT Auto przygotowuje specjalną ofertę usług przeznaczonych wyłącznie dla pań. Wszystkie szczegóły tej oferty znajdą się w specjalnej zakładce na nowej stronie internetowej.
Spodziewamy się, że wszystkie te zmiany podniosą standard usług oferowanych przez POL-MOT Auto, a także znacząco wpłyną na zadowolenie i satysfakcję naszych klientów mówi Andrzej Rogala.
Odpowiedz na treść artykułu lub innych komentarzy