Oświadczenie

Oświadczenie

W dniu 17 kwietnia 1996 roku w “Przeglądzie Tygodniowym” ukazał się artykuł autorstwa red. Zuzanny Dąbrowskiej pt. “Oszukać miasto”, w którym znalazło się stwierdzenie, że efektem działania Jana Parysa i Tadeusza Jarzembowskiego jest upadłość i gigantyczne zadłużenie hotelu “Mercure”. Podane informacje były nieprawdziwe. Upadłość hotelu i jego zadłużenie nie były związane z działaniami ówczesnego radnego Tadeusza Jarzembowskiego, będącego zarazem prezesem spółki z udziałem m.st. Warszawy Holding WARS S.A., współwłaściciela hotelu. Agencja Form Artystycznych “Tymoteusz” Spółka z o.o., wydawca “Przeglądu Tygodniowego” oraz jego ówczesny redaktor naczelny wyrażają z tego powodu ubolewanie i przepraszają Pana Tadeusza Jarzembowskiego.

Wydanie: 13/2001

Kategorie: Kraj

Napisz komentarz

Odpowiedz na treść artykułu lub innych komentarzy