Reklama upadłej infrastruktury

Reklama upadłej infrastruktury

Na gmachu Ministerstwa Infrastruktury zawisł ogromny billboard, zasłaniający prawie całą elewację od strony al. Niepodległości w Warszawie. Wielki napis głosi: „90 lat Gdyni”, a pod napisem jest zdjęcie gdyńskiego portu, prawie całkiem pustego. Tyle zostało ze wspaniałej idei budowniczego miasta i portu, wicepremiera Eugeniusza Kwiatkowskiego.
Na pierwszym planie stateczek służący do szkolenia marynarzy, a nie do przewozu towarów. Dziwne, że obecny resort infrastruktury chwali się taką katastrofą i klęską gospodarki morskiej, upadkiem stoczni, przedsiębiorstw żeglugowych i firm połowowych. To tak, jakby na frontonie wielkiego zakładu odzieżowego dać olbrzymie zdjęcia golasów.

Wydanie: 42/2012

Kategorie: Przebłyski

Napisz komentarz

Odpowiedz na treść artykułu lub innych komentarzy