Rośnie młode pokolenie „Tygrysów”

Rośnie młode pokolenie \”Tygrysów\”
Choć na pierwszy rzut oka wyglądają na normalną, lekko rozbrykaną i roześmianą paczkę studentów, to sami o sobie mówią – \”Jesteśmy \”Tygryski\”\”. Stanowią liczącą ponad 100 osób grupę słuchaczy Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Są organizacją afiliowaną przy Centrum Badawczym Transformacji, Globalizacji i Integracji \”Tiger\”. Głównym celem działalności tego studenckiego koła naukowego jest poszerzanie wiedzy z takich dziedzin jak ekonomia, globalizacja, integracja oraz procesy transformacji. Zajmują się również różnymi aspektami związanymi z zarządzaniem strategicznym i finansami przedsiębiorstw. Spotykają się kilka razy w miesiącu na różnego rodzaju seminariach i wykładach. W ostatni weekend lutego \”Tygryski\” zgłębiały prawa i szczegóły, jakimi rządzi się PR zarówno w sferze życia gospodarczego, jak i politycznego. Dzięki obecności na seminarium prof. Grzegorza W. Kołodki młodzi adepci nauk ekonomicznych mogli z pierwszej ręki poznać kulisy słynnych konferencji prasowych prowadzonych przez profesora, w których takie rekwizyty jak: nożyczki, bochenek chleba czy dzwonek grały pierwszoplanowe role.
Miejmy więc nadzieję, że tradycja zostanie zachowana i młode pokolenie ekonomistów weźmie wzór ze swego mistrza i też będzie zwracało uwagę na czytelność, klarowność oraz obrazowość prezentowanych przez siebie programów gospodarczych i ekonomicznych.
M

Wydanie:

Kategorie: Bez kategorii

Napisz komentarz

Odpowiedz na treść artykułu lub innych komentarzy