Swojskie public relations

Swojskie public relations

Trening negocjacji, prezentacja siebie, rozwiązywanie konfliktów w pracy, etyka public relations – to niektóre zajęcia na niezwykle popularnych ostatnio podyplomowych studiach public relations. Wykładowcy to dziennikarze, rzecznicy i PR-owcy międzynarodowych firm. Absolwenci są przygotowani do kształtowania wizerunku polityków i firm, uznających, że potrzebny jest specjalista od wizerunku. Warto o tej możliwości pamiętać, jeśli wybiera się zarządzanie, socjologię lub dziennikarstwo. To przy tych wydziałach przeważnie wykłada się PR.
Nie wystarczą zaliczenia i odsiedzenie wykładu, w zajęciach trzeba aktywnie uczestniczyć. Na studiach PR bardzo ważna jest część warsztatowa. Wystąpienia studentów są filmowane, dzięki czemu mogą oni zobaczyć, co powinni poprawić. Poza tym ćwiczą przygotowanie najróżniejszych form – od artykułu po kontrakt. Nauka PR nie jest tania. Rok kosztuje około 4 tys. zł.

Wydanie: 2004, 27/2004

Kategorie: Kraj

Napisz komentarz

Odpowiedz na treść artykułu lub innych komentarzy