Pendrive jako gadżet reklamowy to ciągle dobry pomysł

Pendrive jako gadżet reklamowy to ciągle dobry pomysł

Chcesz zdobyć nowych klientów albo zaskoczyć partnerów biznesowych miłym upominkiem? Pomyśl o tym, aby zainwestować w nietuzinkowe gadżety reklamowe. Do takich z całą pewnością należy pendrive z nadrukiem. Możesz być pewien tego, że taki prezent nie będzie miesiącami zalegał na dnie szuflady czy torebki. Dlaczego jeszcze warto postawić na pendrive’y reklamowe?

Idealny gadżet firmowy, czyli jaki?

Ci, którzy inwestują w upominki dla klientów, kontrahentów czy inwestorów, mają nadzieję na to, że będą one przez nich chętnie wykorzystywane. Era, kiedy firmy były promowane jedynie przez rozdawanie długopisów czy smyczy, dawno już minęła.

W dzisiejszych czasach receptą na udany gadżet jest z pewnością pendrive z logo. Taki pendrive z własnym nadrukiem można zamówić sklepach zajmujących się produkcją materiałów reklamowych – na przykład w serwisie Opengift.pl. Na czym polega wykonanie takich upominków? Pendrive reklamowe powstają dokładnie zgodnie z życzeniem zleceniodawcy.

Gadżety służące do promocji wizerunku firmy powinny być oczywiście artykułami najlepszej jakości. Solidne wykonanie oraz estetyczny projekt to klucz do tego, aby mogły być one efektownym upominkiem. Właśnie z uwzględnieniem takich wytycznych powstaje każdy pendrive z nadrukiem.

Skuteczny materiał reklamowy powinien być także praktyczny. Dzięki temu osoba, której został wręczony gadżet, będzie często miała styczność z nazwą danej firmy i jej logo, co może podświadomie wpłynąć na jej decyzje zakupowe.

Nie można również zapomnieć o tym, że każdy gadżet firmowy to mobilna forma promocji. Dlatego powinien stanowić on przestrzeń reklamową, na której będą się prezentować dobrze grafika czy napisy.

Postaw na skuteczne gadżety i stwórz własny pendrive z nadrukiem!

Nawet tak niewielką przestrzeń, jaką jest pendrive, można pomysłowo zagospodarować – tak, aby znajdująca się na niej treść przyciągała wzrok i uwagę. Można do tego wybrać nawet najprostszy model pamięci przenośnej.

Pendrive

To, jak wygląda nadruk na pendrive, zależy tylko od pomysłu zleceniodawcy. Można tam umieścić efektowną grafikę, czyli logo firmy, ale także jej dane teleadresowe. Poza tym warto, aby nadruki i tło tego gadżetu miały kontrastowe kolory. Trzeba też pamiętać, że niekiedy mniej znaczy więcej – nie warto przesadzać z ilością napisów i grafiki.

Jednym z ulubionych gadżetów z perspektywy klientów i ich firm jest właśnie pendrive z logo. Cena za taki gadżet na pewno przypadnie do gustu inwestorowi. Można postawić na tańszy, podstawowy model pamięci przenośnej lub na droższą, ale bardziej wyszukaną wersję.

Jak może wyglądać pendrive z nadrukiem?

Projektanci materiałów reklamowych dbają o to, aby zachwycały one wyjątkowym designem. Dotyczy to również pamięci przenośnej – często taki gadżet cechuje bardzo nowoczesny wygląd.

Chcąc wręczyć upominek ważnemu partnerowi biznesowemu, można postawić na ekskluzywnego pendrive’a, czyli takiego, który jest jednocześnie wyjątkowo zaprojektowany i nieprzeciętnie pojemny. Obecnie popularnością cieszą się małe, ergonomiczne modele, wykonane z połyskliwych metali i zapakowane w stylowe pudełka.

Pendrive

Mając zamiar postawić na solidny i estetycznie prezentujący się gadżet, można wybrać pamięć przenośną ozdobioną elegancką skórą. Skórzany pasek podkreśla walory wizualne, ale także zabezpiecza najważniejszą część pendrive’a, na której zapisywane są dane i którą podłącza się do komputera.

Pendrive

Gadżetem firmowym może być też pamięć przenośna z otworem umożliwiającym przyczepienie jej do smyczy. Ciekawym pomysłem jest również postawienie na pendrive’a, który rozmiarami i kształtem do złudzenia przypomina kartę kredytową.

Wydanie:

Kategorie: Aktualne, Promocja

Napisz komentarz

Odpowiedz na treść artykułu lub innych komentarzy