„Jesteśmy jedyną firmą telekomunikacyjną w Polsce, która ma Rzecznika swoich Klientów”. Tak na swojej stronie reklamuje się TP SA i podaje nawet nazwisko rzecznika – Witold Rataj, i jego oficjalny tytuł: Rzecznik Klientów Grupy TP. Możemy też dowiedzieć się, jak bardzo rzecznik jest szczęśliwy. „Cieszę się, że mogę pełnić tę rolę. Reprezentuję kilkanaście milionów osób, które obdarzyły nas zaufaniem i wybrały nasze usługi. Jestem waszym głosem”. I to właściwie wszystko, bo kontaktu z rzecznikiem mogą dostąpić tylko wybrańcy. Nie ma żadnego adresu do korespondencji ani numeru telefonu. Jak dobrze się poszpera na kolejnych stronach, można spróbować wysłać mejl. Słusznie, po co burzyć spokój zadowolonego człowieka? Udostępnij: Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X Kliknij, aby udostępnić na Telegramie (Otwiera się w nowym oknie) Telegram Kliknij, aby udostępnić na WhatsApp (Otwiera się w nowym oknie) WhatsApp Kliknij, aby wysłać odnośnik e-mailem do znajomego (Otwiera się w nowym oknie) E-mail Kliknij by wydrukować (Otwiera się w nowym oknie) Drukuj
Tagi:
Przegląd









