Rozbawił nas Grzegorz Hajdarowicz, właściciel i jednocześnie prezes zarządu wydawnictwa Press-publica, który z królewskiego miasta Krakowa wysłał w świat „Oświadczenie”. Jak to przestrzegając najwyższych standardów dziennikarskich, i tak dalej, bla bla. Tak nas ta troska wzruszyła, że zajrzeliśmy do innych wypowiedzi pana prezesa. Wyszło na to, że chłop wie, co mówi. Bo jak kupował „Przekrój”, to ogłosił początek ery jego wielkich sukcesów. Wspaniały czas czekał też „Rzeczpospolitą”. I nomen omen „Sukces”. Łza w oku się zakręciła. Ale niestety tylko tym, którzy uwierzyli. A niewierzący? Z zadziwieniem obserwują, jak marnieją tytuły kupione przez Hajdarowicza. Proporcjonalnie do jego zapowiedzi. Etyka. Ach, etyka! Share this: Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook Click to share on X (Opens in new window) X Click to share on X (Opens in new window) X Click to share on Telegram (Opens in new window) Telegram Click to share on WhatsApp (Opens in new window) WhatsApp Click to email a link to a friend (Opens in new window) Email Click to print (Opens in new window) Print