Nowa szata „Trybuny”

Nowa szata „Trybuny”

Czytelnicy sięgający po „Trybunę” przyzwyczaili się już, że objętością i jakością papieru gazeta ustępuje wszystkim tytułom. Tajemnicą zespołu i naczelnego pozostaje więc, jak przy tak siermiężnej oprawie udaje się jej być w ścisłej czołówce gazet cytowanych przez media. Od 1 września „Trybuna” próbuje walczyć o rynek z nowym logo i bardziej dynamicznym układem graficznym. Share this: Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook Click to share on X (Opens in new window) X Click to share on X (Opens in new window) X Click to share on Telegram (Opens in new window) Telegram Click to share on WhatsApp (Opens in new window) WhatsApp Click to email a link to a friend (Opens in new window) Email Click to print (Opens in new window) Print

Ten artykuł przeczytasz do końca tylko z aktywną subskrypcją cyfrową.
Aby uzyskać dostęp, należy zakupić jeden z dostępnych pakietów:
Dostęp na 1 miesiąc do archiwum Przeglądu lub Dostęp na 12 miesięcy do archiwum Przeglądu
Porównaj dostępne pakiety
Wydanie: 2006, 36/2006

Kategorie: Przebłyski