Jeden sygnał od czytelnika – zdarza się. Ale dziesiąty? To już problem. Sieć Plus nie ma dobrej passy. A to zaproponują swojemu klientowi kupno nowego aparatu po cenie wyższej niż na Allegro, a to nie reagują na wygaśnięcie umowy i jadą na starych warunkach. Oczywiście gorszych od tych, które oferuje się nowym plusowiczom. Rzecznik prasowy Plusa jest tak zarobiony, że nie ma czasu na reakcję. Chyba że interwent jest z ekipy dojnej zmiany. Wtedy padają do nóżek. Udostępnij: Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X Kliknij, aby udostępnić na Telegramie (Otwiera się w nowym oknie) Telegram Kliknij, aby udostępnić na WhatsApp (Otwiera się w nowym oknie) WhatsApp Kliknij, aby wysłać odnośnik e-mailem do znajomego (Otwiera się w nowym oknie) E-mail Kliknij by wydrukować (Otwiera się w nowym oknie) Drukuj









