Stracone złudzenia

Stracone złudzenia

Związek pracodawców przemysłu piwowarskiego stworzył własny kodeks etyki reklamowej. Browary zapewniają, że nie zaangażują do reklam pań w ciąży, matek karmiących oraz ludzi do 25. roku życia. To skandaliczna dyskryminacja. Co teraz zrobią młode i przyszłe mamy? Co gorsza, branża piwowarska oświadczyła, że piwo nie ma właściwości leczniczych i nie jest żadnym środkiem pomagającym przezwyciężać problemy życiowe. Jak można tak błyskawicznie zmieniać zdanie i pozbawiać złudzeń miliony Polaków? Share this:FacebookXTwitterTelegramWhatsAppEmailPrint

Ten artykuł przeczytasz do końca tylko z aktywną subskrypcją cyfrową.
Aby uzyskać dostęp, należy zakupić jeden z dostępnych pakietów:
Dostęp na 1 miesiąc do archiwum Przeglądu lub Dostęp na 12 miesięcy do archiwum Przeglądu
Porównaj dostępne pakiety
Wydanie: 2005, 24/2005

Kategorie: Przebłyski