Zbliżenia z klientem

Zbliżenia z klientem

Do tej pory firmy mające programy lojalnościowe w korespondencji z klientami używały grzecznościowej formy: Szanowna Pani, Szanowny Panie. Zarządzający systemem Payback (zdecydowanie zresztą bardziej pay niż back) uznali jednak, że takie czapkowanie to przeżytek. I teraz klienci Reala, TP SA, Orange, stacji BP czy Jysku dostają oferty zaczynające się: Droga Anno, Drogi Janie, niezależnie rzecz jasna od tego, czy mają lat 18, czy 88. Czekamy z niecierpliwością, aż fachowcy Biura Obsługi Klienta w Rawie Mazowieckiej napiszą do nas: Droga Anusiu, Drogi Jasieńku. Chyba że przejdą od razu na: Koteczku. Prościej, taniej i jakże rozkosznie.

Wydanie: 21/2010

Kategorie: Przebłyski
Tagi: Przegląd

Napisz komentarz

Odpowiedz na treść artykułu lub innych komentarzy