Sprawdź, jak profesjonalne pozycjonowanie stron poprawi Twoją sprzedaż w 2021 roku

Sprawdź, jak profesjonalne pozycjonowanie stron poprawi Twoją sprzedaż w 2021 roku

Mija kolejny rok, który na pewno zapamiętamy na długo. Nie tylko z powodu ogarniającej świat pandemii koronawirusa i związanych z nią lockdownów oraz wyhamowywania gospodarek, ale także dlatego, że w świetle nowych warunków rynkowych ogromna rzesza przedsiębiorców postanowiła przenieść swoją działalność do sieci. Właśnie z tego powodu wraz z ekspertami z branży marketingu online zdecydowaliśmy się na napisanie krótkiego artykułu opowiadającego o najważniejszych aspektach walki o pozycję w Google.

Zacznij pozycjonować się przy pomocy unikalnego i jakościowego contentu

Content marketing już wiele lat temu został okrzyknięty królem sieci. Póki co jednak nie zanosi się, aby ten przydomek w jakiś sposób mógł się przeterminować. Treść wciąż pozostaje w cenie, szczególnie jeśli mówimy o tekstach atrakcyjnych i angażujących czytelnika a także odpowiadających na jego realne problemy i potrzeby. Pisząc o wysokiej jakościowo zawartości strony mamy na myśli tak zwany content marketing wewnętrzny, jeśli zaś chodzi o materiały umieszczane przez nas w różnych strategicznych miejscach sieci, mamy do czynienia z content marketingiem zewnętrznym, opierającym się na współpracy z partnerami spoza naszego serwisu. Oba te rodzaje wymagają od nas sporego nakładu sił i regularnego publikowania, dlatego właśnie większość przedsiębiorców decyduje się na pomoc agencji marketingu internetowego, która zatrudnia całe zespoły fachowych copywriterów a także współpracuje z mediami sieciowymi, blogerami oraz influencerami, by dotrzeć w Twoim imieniu do jak największej grupy odbiorców.

Profesjonalne pozycjonowanie stron według afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/ opiera się na przygotowaniu treści, które będą mogły być dobrze ocenione przez wyszukiwarkę w świetle najświeższych aktualizacji algorytmów. Dlatego właśnie specjalista z agencji wykreuje dla Ciebie zaplecze tekstów promujących ekspertyzę, autorytet i wiarygodność serwisu – te trzy rzeczy ocenia bowiem update o akronimie EAT. Dodatkowo fachowcy pozbędą się sztucznie brzmiących i najeżonych słowami kluczowymi akapitów a w ich miejsce wstawią treść oryginalną i autentyczną, co na pewno dostrzeże wyszukiwarka oraz jej algorytm BERT.

Zacznij budowanie witryny od dostosowania jej do wymogów urządzeń mobilnych

Elektronika przenośna już od kilku lat z rzędu odpowiada za coraz większy odsetek wyszukiwań w Google. Obecnie około 50% wszystkich fraz trafiających do wyszukiwarki pochodzi właśnie ze smartfonów i tabletów. Nic więc dziwnego, że gigant z Moutain View zaczął premiować nowe rozwiązania w web designie oraz wszystkie zabiegi mające na celu ułatwienie przeglądania stron na ekranach o mniejszych rozdzielczościach.

Musimy jednak pamiętać, że dziś nie wystarczy już sprawić, by szablon strony był responsywny i automatycznie dostosowywał się do urządzenia, na którym jest wyświetlany. Aktualnie musimy stworzyć wersję mobilną strony tak, aby każda jej funkcjonalność była intuicyjna i dopasowana do zasad User Experience.

źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Wszystko to po to, by  użytkownikowi jeszcze lepiej przeglądało się naszą WWW. Oczywiście można zabrać się za budowanie wersji mobilnej strony samodzielnie, ale jest to proces wymagający dokładnej znajomości technicznych kwestii projektowania stron, dlatego właśnie większość właścicieli firm zdaje się na pomoc specjalistów z agencji interaktywnej.

(artykuł partnera)

Wydanie:

Kategorie: Aktualne

Napisz komentarz

Odpowiedz na treść artykułu lub innych komentarzy