Strategia

Strategia

Wpływ firmy konsultacyjnej Ernst & Young na edukację wyższą w Polsce jest coraz większy. Kiedyś opracowali strategię dla całego szkolnictwa wyższego, teraz za 200 tys. zł przygotowali taki dokument dla UMCS w Lublinie. A tam wnioski, do których uniwersytet nie mógł dojść sam: za dużo studentów humanistycznych, dostosowanie oferty edukacyjnej do lokalnego rynku pracy, elastyczność względem studenta, więcej grantów, cyfryzacja administracji uczelnianej. Wow! Po prostu rewolucja. Za jedyne 200 tys. Share this:FacebookXTwitterTelegramWhatsAppEmailPrint

Ten artykuł przeczytasz do końca tylko z aktywną subskrypcją cyfrową.
Aby uzyskać dostęp, należy zakupić jeden z dostępnych pakietów:
Dostęp na 1 miesiąc do archiwum Przeglądu lub Dostęp na 12 miesięcy do archiwum Przeglądu
Porównaj dostępne pakiety
Wydanie: 2012, 25/2012

Kategorie: Przebłyski