Suski – tatulek narodowych mediów

Suski – tatulek narodowych mediów

Słuchacze radia kiedyś publicznego, a dziś skolonizowanego przez PiS, uciekają do konkurencji. Masowo. Trójka kompletnie rozwalona (tylko 2,5% udziałów w rynku). Jedynka orze brzuchem po dnie (4,4% udziałów), nigdy nie była tak bojkotowana przez słuchaczy. A jest jeszcze Polskie Radio 24. Najgłupszy z wszystkich produktów propagandowych. Słuchalność śladowa. Za to koszty wręcz przeciwnie. Za wierną służbę płaci się hojnie w szeleszczących banknotach. Kto tym bałaganem rządzi? Marek Suski – szef rady programowej Polskiego Radia i Agnieszka Kamińska – prezes zarządu PR. Ten duet, zresztą skłócony, mógłby doprowadzić do bankructwa nawet NBP. Biedne to Polskie Radio.

Ale weselej będzie, gdy Suski wygryzie Czabańskiego, prezesa Rady Mediów Narodowych. I usiądzie na jego fotelu.

 

Wydanie: 2021, 32/2021

Kategorie: Przebłyski, Z dnia na dzień

Napisz komentarz

Odpowiedz na treść artykułu lub innych komentarzy