Tyłek jak panel

Tyłek jak panel

Od niedawna w publicznej telewizji 18-sekundowe „życie z wyobraźnią” zafundował kobietom Kronopol. Firma z Żar tak reklamuje panele podłogowe: na ekranie pojawia się napis „Kobietom z wyobraźnią dajmy…” i tu następuje wyliczanka: „solidne” (na ekranie solidność symbolizuje biceps), „trwałe” (męskie stopy) i „piękne” (zbliżenie kamery na nagie pośladki Murzyna). Nieważne, kto w domu odpowiada za kupno paneli, ważne, że po raz pierwszy małżonka, zwykle zmuszona oglądać w reklamach damski biust, może popatrzeć na taaaki tyłek. Reklama już podpadła KRRiTV. Pierwsza, która obraża mężczyzn. Ale taryfą ulgową dla rady niech będzie to, że kobiety mówią: „Wreszcie jest na co popatrzeć”. Share this:FacebookXTwitterTelegramWhatsAppEmailPrint

Ten artykuł przeczytasz do końca tylko z aktywną subskrypcją cyfrową.
Aby uzyskać dostęp, należy zakupić jeden z dostępnych pakietów:
Dostęp na 1 miesiąc do archiwum Przeglądu lub Dostęp na 12 miesięcy do archiwum Przeglądu
Porównaj dostępne pakiety
Wydanie: 2005, 24/2005

Kategorie: Przebłyski