Jak podała prasa ekonomiczna, „tylko” brązowy medal naszych siatkarek w mistrzostwach Europy, przyniósł transmitującemu spotkania polskiej reprezentacji Polsatowi aż 20 mln zł. Tyle zapłacili reklamodawcy za umieszczenie swoich bloków przy meczach naszych zawodniczek, które oglądało ponad 4,5 mln widzów. Mogła te mecze transmitować telewizja publiczna i jeszcze na tym zarabiać? Udostępnij: Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X Kliknij, aby udostępnić na Telegramie (Otwiera się w nowym oknie) Telegram Kliknij, aby udostępnić na WhatsApp (Otwiera się w nowym oknie) WhatsApp Kliknij, aby wysłać odnośnik e-mailem do znajomego (Otwiera się w nowym oknie) E-mail Kliknij by wydrukować (Otwiera się w nowym oknie) Drukuj
Tagi:
Przegląd









