Hatchback z silnikiem benzynowym, moc 120 KM, z przyciemnianymi tylnymi szybami i podgrzewanymi fotelami; SUV z silnikiem benzynowym o mocy 150 KM, m.in. z asystentem martwego pola i tylnymi czujnikami parkowania; hatchback z silnikiem elektrycznym o mocy 140 KM, m.in. z asystentem martwego pola; pięciodrzwiowy samochód z silnikiem elektrycznym o mocy 150 KM, z kamerą 360 st. i dodatkowo przyciemnianymi szybami. To nie jest reklama salonu samochodowego. Te autka są marzeniem Jana Edmunda Kowalskiego, prezesa spółki Pałac Saski, i jego współpracowników. Pan prezes i członkowie zarządu z pensjami po ok. 30 tys. zł nie będą przecież wozić swoich cennych członków byle czym. O ich sprawności dobrze świadczy to, że już w trzy miesiące od nominacji zdecydowali, czym będą jeździć. Prawdą jest też niezły gust zarządu. Bo to naprawdę dobre autka. Ludzie, cieszcie się. Bo wydanie 2,5 mld zł na badziewie zwane pałacem Saskim będzie wymagało nie takich zakupów. Udostępnij: Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X Kliknij, aby udostępnić na Telegramie (Otwiera się w nowym oknie) Telegram Kliknij, aby udostępnić na WhatsApp (Otwiera się w nowym oknie) WhatsApp Kliknij, aby wysłać odnośnik e-mailem do znajomego (Otwiera się w nowym oknie) E-mail Kliknij by wydrukować (Otwiera się w nowym oknie) Drukuj









