Nowy standard usług

Nowy standard usług

W POL-MOT Auto dużo wiosennych nowości! Ich cel to przede wszystkim zmiana standardów, która ogromnie ułatwi klientom obsługę serwisową samochodu.
W tym celu został wdrożony system pozwalający klientowi na wybór osobistego doradcy serwisowego, który będzie zajmował się kompleksowo jego sprawami. – Aby ułatwić tę decyzję, przygotowaliśmy materiały informacyjne (ulotki, informacje na stronie internetowej www.polmotauto.pl), z których, poza danymi kontaktowymi, każdy będzie mógł się dowiedzieć, kim jest jego doradca, czym się interesuje i jak długo pracuje w branży. Chcemy, aby doradca stał się takim samochodowym lekarzem domowym, z którym klient będzie zawsze w kontakcie, co w efekcie ma sprawić, że klienci POL-MOT Auto będą czuli się naprawdę wyjątkowo – mówi Andrzej Rogala, koordynator POL-MOT Auto ds. serwisu, a zarazem kierownik w jednym z warszawskich oddziałów.

Telefon do przyjaciela

Doradca serwisowy staje się przewodnikiem klienta. Dzięki wdrożeniu tego systemu będzie mógł lepiej poznać swoich klientów, ich potrzeby i oczekiwania, a przede wszystkim historię ich samochodów. To z kolei pozwoli na szybsze diagnozowanie usterek oraz ich sprawne usunięcie. Znacznie więc skróci się czas, jaki trzeba będzie poświęcić na wizytę w serwisie – a niekiedy nawet uda się jej uniknąć.
Często klienci po każdą, nawet najmniejszą poradę osobiście zgłaszają się do stacji serwisowej. Teraz zaś, dzięki stałemu kontaktowi telefonicznemu czy mailowemu z wybranym doradcą, będą mogli uzyskać potrzebne informacje od ręki. Czasem wystarczy przecież mała wskazówka specjalisty, aby samemu poradzić sobie z drobniejszymi problemami.
W przypadku koniecznych napraw, wymagających nierzadko sprowadzenia potrzebnych części czy podzespołów, osobisty doradca serwisowy, zanim zaprosi klienta na wizytę w serwisie, wszystko wcześniej przygotuje. Ustali dogodny dla niego termin. Osobiście dopilnuje wszelkich szczegółów – a klient będzie pewny, że naprawa przebiegnie szybko i sprawnie.

Niczego nie zapomnisz

Dzięki informacjom o samochodach gromadzonym w bazie danych doradcy mogą w sposób szczególny dbać o klientów. Np. będą przypominać im o zbliżającym się terminie przeglądu rejestracyjnego czy wykonaniu przeglądu rocznego, poinformują o bieżących promocjach i o akcjach sezonowych.
W POL-MOT Auto podobny system powiadamiania klienta świetnie działa i sprawdza się od wielu lat w dziale ubezpieczeń. Klienci na mniej więcej miesiąc przed końcem terminu ubezpieczenia otrzymują stosowną informację oraz kontakt do osób, które wcześniej podpowiedzą, jakie ubezpieczenie na kolejny rok jest dla klienta najkorzystniejsze i jaką kwotę należy przygotować na ten cel.
Stała opieka jednego doradcy niesie więc wiele korzyści i ułatwień. Nie jest oczywiście obowiązkowa, warto jednak zawsze sprawdzić, czy taka forma kontaktów z przedstawicielem serwisu będzie nam odpowiadać. Wybór doradcy nie musi być ostateczny, na życzenie klienta zawsze można dokonać zmiany. Zarówno wybór, jak i korzystanie z usług osobistego doradcy serwisowego nic nie kosztuje.
– Chcemy klientom ułatwiać kontakt z nami. Pokazujemy, że ich nie unikamy, przeciwnie – jesteśmy zawsze do ich dyspozycji tak często, jak to jest możliwe – podkreśla Andrzej Rogala.
Oczywiście mogą zdarzyć się sytuacje, że bezpośredni kontakt z doradcą będzie czasowo niemożliwy. Klient może być jednak całkowicie pewny, że na pozostawioną wiadomość czy SMS na pewno otrzyma informację zwrotną.

Zobacz, jak pracujemy

W najbliższym czasie klientów POL-MOT Auto czeka wiele miłych niespodzianek! Uchylając rąbka tajemnicy, warto zwrócić uwagę na nową stronę internetową, zaprojektowaną tak, aby dostęp do wszystkich potrzebnych informacji był prosty i szybki. Strona jest poświęcona markom Skoda, Fiat, Opel i Chevrolet, których dilerem jest POL-MOT Auto.
To właśnie zajmowanie się wieloma markami wymogło na firmie stworzenie takiej witryny, która pozwoli zaprezentować pełną ofertę POL-MOT Auto, zachowując standardy poszczególnych marek. Zupełnie nowy układ strony, nowe rozwiązania funkcjonalne oraz niesztampowa grafika będą głównymi atutami tej strony.
Nowym, ważnym atutem POL-MOT Auto będą zaś kamery internetowe przekazujące na stronę internetową obraz z hali serwisowej. Dzięki temu, bez wychodzenia z domu, będziemy mogli zobaczyć, co dzieje się z naszym samochodem. Pierwsze kamery internetowe pojawią się w nowym salonie Skody POL-MOT Auto w Warszawie przy ul. Połczyńskiej 125, którego otwarcie nastąpi niebawem.
Ponadto POL-MOT Auto przygotowuje specjalną ofertę usług przeznaczonych wyłącznie dla pań. Wszystkie szczegóły tej oferty znajdą się w specjalnej zakładce na nowej stronie internetowej.
– Spodziewamy się, że wszystkie te zmiany podniosą standard usług oferowanych przez POL-MOT Auto, a także znacząco wpłyną na zadowolenie i satysfakcję naszych klientów – mówi Andrzej Rogala.

Wydanie: 10/2010

Kategorie: Kraj

Napisz komentarz

Odpowiedz na treść artykułu lub innych komentarzy