Personalizacja druku – jak ją wykorzystać w reklamie?

Personalizacja druku – jak ją wykorzystać w reklamie?

Nowoczesne drukarnie cyfrowe oferują swoim klientom szereg rozwiązań, które umożliwiają personalizację wydruku. To doskonały sposób na uatrakcyjnienie tworzonych materiałów reklamowych. Sprawdź, jak można wykorzystać personalizację druku w materiałach promocyjnych.

Personalizacja druku – co to jest?

Najprościej mówiąc, personalizacja druku to dopasowywanie elementów druku do indywidualnych wymagań klienta. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych maszyn poligraficznych, drukarnie cyfrowe są w stanie umieszczać na wydrukach wskazane przez zamawiającego dane. Mogą to być na przykład imiona oraz nazwiska pracowników, które zostaną umieszczone na zaproszeniach wysyłanych z okazji 25-lecia firmy.

Personalizacja druku to jednak nie tylko spersonalizowany druk – przekonuje pracownik JKB Print. Indywidualizować można również kody (np. kody kreskowe), a także grafiki. Ten drugi sposób świetnie sprawdza się w przypadku masowej wysyłki pocztówek.

Kiedy warto sięgnąć po personalizację druku?

Możliwości wykorzystania personalizacji druku jest całkiem sporo. Z tej formy oznaczania druku chętnie korzystają osoby zamawiające np. zaproszenia na ważną uroczystość. W łatwy sposób mogą one oznaczyć gości, tak aby ich dane wydrukowały się w wyznaczonym miejscu zaproszenia.

Personalizacja druku to również świetne rozwiązanie dla specjalistów zajmujących się marketingiem. Z pomocą tej usługi mogą oni drukować wyjątkowe wizytówki lub ozdabiać papier firmy, który następnie zostanie użyty do przedstawienia oferty.

Korzyści, jakie daje personalizacja druku

Korzyści z używania spersonalizowanego druku są dosyć oczywiste. Przede wszystkim pomaga on przyciągnąć uwagę odbiorcy. Jeśli zobaczy on na liście, zaproszeniu lub ofercie nadrukowane swoje dane, to są duże szanse, że poczuje się wyjątkowo. A to pierwszy krok do tego, aby zamienić go w klienta.

Z takiego rozwiązania chętnie korzystają marketerzy, którzy mają świadomość, że w dobie masowej komunikacji takie drobne elementy zwracają uwagę odbiorców. Klient ma świadomość, że dana osoba czy też firma mówi tylko do niego, a nie do wszystkich.

Spersonalizowany druk to również w wielu sytuacjach oszczędność czasu – np. podczas druku zaproszeń na uroczystość. Nie trzeba już pojedynczo przygotowywać każdej sztuki. Wystarczy odpowiednio przygotowany plik z danymi, aby w szybki sposób wydrukować potrzebne materiały. Zajmuje to dosłownie kilka minut.

Wydanie:

Kategorie: Aktualne, Promocja

Napisz komentarz

Odpowiedz na treść artykułu lub innych komentarzy