Poczta Polska oszukuje!

Poczta Polska oszukuje!

Placówki Poczty Polskiej bezprawnie utrudniają przyjmowanie zamówień na prenumeratę PRZEGLĄDU, np. odsyłając zainteresowane osoby do Internetu.

Prosimy Czytelników, Sympatyków i wszystkich ludzi dobrej woli o zgłaszanie takich przypadków pod adresem kolportaz@tygodnikprzeglad.pl. Będziemy interweniować!

* * *
Poczta Polska wyjaśnia

Tygodnik PRZEGLĄD – od początku okresu przyjmowania przedpłat na prenumeratę na rok 2020 – znajduje się i znajdował w cennikach i ofercie Poczty Polskiej zarówno w placówkach pocztowych, jak i na stronie internetowej spółki: https://prenumerata.poczta-polska.pl/

Przedpłaty na ten tytuł przyjmowane były i są w całym kraju w urzędach pocztowych, przez listonoszy oraz przez stronę internetową Poczty Polskiej.

W zgłaszanych nam przez wydawcę tygodnika PRZEGLĄD incydentalnych przypadkach błędów w przyjmowaniu prenumerat, wyjaśnialiśmy i weryfikowaliśmy na bieżąco zgłoszenia oraz przypominaliśmy pracownikom zasady prawidłowej obsługi systemu przyjmowania prenumerat. Przepraszamy za te incydentalne sytuacje.

Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej SA

Wydanie:

Kategorie: Aktualne

Komentarze

  1. Andrzej
    Andrzej 23 listopada, 2019, 00:58

    Domyslam sie, ze PP chetnie przyjmuje zamowienia na prenumerate Naszego Dziennika i Gazety Polskiej. Nalezy przypominac PP, ze jest na uslugach wszystkich obywateli RP (nawet szerzej – wszystkich, ktorzy chca korzystac z jej uslug), ze winna byc neutralna swiatopogladowo i ze nie moze byc narzedziem w rekach partii politycznych i KK. Wynika to z Konstytucji RP i z aktow prawnych nizszego rzedu (ktore nie moga byc niezgodne z Konstytucja).

    Odpowiedz na ten komentarz

Napisz komentarz

Odpowiedz na treść artykułu lub innych komentarzy