Bauer w beciku

Bauer w beciku

Krypa prorodzinnej polityki PiS właśnie wpłynęła na morze kultury masowej. Komercyjne wydawnictwo Bauer, specjalizując się w ogłupianiu społeczeństwa kolorowymi piśmidłami, pozazdrościło rządowi sukcesu osławionego becikowego. Zgotowało więc czytelniczkom wydawanego przez siebie tygodnika „Tina” niesłychanie łakomą kampanię reklamową: w ciągu najbliższych sześciu miesięcy redakcja podaruje 1000 zł tym rodzicom, którzy nadadzą świeżo urodzonym córkom pretensjonalne imię Tina. Do tego przez trzy lata zamierzają opisywać losy tych nieletnich nieszczęśnic. Różnica między Bauerem a rządem jest taka, że niemiecki wydawca poskąpił kasy i ma do rozdania tylko 100 tys. zł. A ile dałoby PiS za nadanie imienia Jarosław? Share this:FacebookXTwitterTelegramWhatsAppEmailPrint

Cały tekst artykułu można przeczytać w elektronicznej wersji "Przeglądu", która jest dostępna dla posiadaczy e-prenumeraty lub subskrypcji cyfrowej.
Wydanie: 10/2006, 2006

Kategorie: Przebłyski