Lokomotywa uczelni

Dr Joanna Szwacka-Salmonowicz Katedra Marketingu w Wyższej Szkole Zarządzania i Prawa w Warszawie Od lat ulubiony i najpopularniejszy wykładowca w WSZiP. Wygrywa we wszystkich ankietach badających poziom nauczania. W czym tkwi jej sukces? – Kluczową sprawą jest zapewne mój wizerunek, jaki przez 10 lat pracy w tej uczelni udało mi się wypracować – mówi dr Joanna Szwacka-Salmonowicz. Osobowość oraz umiejętność przeprowadzenia ciekawego wykładu to, jej zdaniem, najważniejsze cechy nauczyciela akademickiego. – W ankietach ustalających popularność poszczególnych wykładowców te dwie wartości były przez studentów eksponowane – wyjaśnia. Przedmioty, których naucza (strategia marketingowa, tworzenie programów marketingowych, kontrola, promocja oraz reklama) obejmują ciekawą problematykę. – Dzięki temu nie zanudzam. Improwizuję, wiele zagadnień staram się plastycznie przedstawiać, umiejętnie łączę praktykę z teorią. Podobno jestem sugestywna – uśmiecha się. Preferuje żywy kontakt ze studentami. – Zajęcia przypominają bardziej dialog niż klasyczny wykład. Formułuję problemy, rzucam przykładowe zagadnienia i zmuszam do myślenia. Kameralność grup pozwala kształtować bliskie więzi ze studentami – opowiada. Utrzymuje również kontakty towarzyskie z absolwentami uczelni. Jest ciekawa ich osiągnięć. Share this:FacebookXTwitterTelegramWhatsAppEmailPrint

Ten artykuł przeczytasz do końca tylko z aktywną subskrypcją cyfrową.
Aby uzyskać dostęp, należy zakupić jeden z dostępnych pakietów:
Dostęp na 1 miesiąc do archiwum Przeglądu lub Dostęp na 12 miesięcy do archiwum Przeglądu
Porównaj dostępne pakiety
Wydanie: 2004, 23/2004

Kategorie: Przegląd poleca