Reklama upadłej infrastruktury

Reklama upadłej infrastruktury

Na gmachu Ministerstwa Infrastruktury zawisł ogromny billboard, zasłaniający prawie całą elewację od strony al. Niepodległości w Warszawie. Wielki napis głosi: „90 lat Gdyni”, a pod napisem jest zdjęcie gdyńskiego portu, prawie całkiem pustego. Tyle zostało ze wspaniałej idei budowniczego miasta i portu, wicepremiera Eugeniusza Kwiatkowskiego. Na pierwszym planie stateczek służący do szkolenia marynarzy, a nie do przewozu towarów. Dziwne, że obecny resort infrastruktury chwali się taką katastrofą i klęską gospodarki morskiej, upadkiem stoczni, przedsiębiorstw żeglugowych i firm połowowych. To tak, jakby na frontonie wielkiego zakładu odzieżowego dać olbrzymie zdjęcia golasów. Share this: Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook Click to share on X (Opens in new window) X Click to share on X (Opens in new window) X Click to share on Telegram (Opens in new window) Telegram Click to share on WhatsApp (Opens in new window) WhatsApp Click to email a link to a friend (Opens in new window) Email Click to print (Opens in new window) Print

Ten artykuł przeczytasz do końca tylko z aktywną subskrypcją cyfrową.
Aby uzyskać dostęp, należy zakupić jeden z dostępnych pakietów:
Dostęp na 1 miesiąc do archiwum Przeglądu lub Dostęp na 12 miesięcy do archiwum Przeglądu
Porównaj dostępne pakiety
Wydanie: 2012, 42/2012

Kategorie: Przebłyski