Jak stracić z PKO BP

Jak stracić z PKO BP

Jeśli bank robi takie interesy, to strach się bać. A jeżeli na dodatek jest to największy bank państwowy, lepiej trzymać kasę w skarpecie. PKO BP na reklamę emisji obligacji skierowanych do rodzin, które dostają 500+, wydał 5,3 mln zł. Za te pieniądze wykupiono reklamy w co większych stacjach telewizyjnych, radiowych, prasie i internecie. Głównie w mediach powiązanych z prawicą. Co w przypadku PKO BP jest już normą. Tak jakby jego klienci byli wyłącznie prawoskrętni. Kasę klientów więc wydano. A jaki jest efekt? Ze sprzedaży obligacji uzyskano całe 783 tys. zł (!).
I co z tego? Prezesowi Jagielle, którego w banku trzyma jeszcze kombatancka przeszłość z wicepremierem Morawieckim, i tak ta wtopa nie zaszkodzi.

Wydanie: 49/2016

Kategorie: Aktualne, Przebłyski
Tagi: PKO BP

Napisz komentarz

Odpowiedz na treść artykułu lub innych komentarzy