Upadek najlepszą promocją

Upadek najlepszą promocją

Na wielkiej imprezie Fashion Week Poland w Łodzi największe zainteresowanie wzbudził pokaz kolekcji „króla bluzek”, firmy Monnari, która niedawno została postawiona w stan upadłości. W obliczu sukcesu prezes firmy zorganizował konferencję prasową, na której zapewnił, że jednak nie upadnie, tylko wyjdzie z kryzysu. Być może pomoże mu w tym decyzja resortu gospodarki, która zapaliła światełko w tunelu przed polskimi firmami tekstylnymi. Otóż polski przemysł mody ma być jedną z 15 branż, które będą teraz promowały polską gospodarkę za granicą. Jak już upadać, to na forum międzynarodowym. Udostępnij: Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X Kliknij, aby udostępnić na Telegramie (Otwiera się w nowym oknie) Telegram Kliknij, aby udostępnić na WhatsApp (Otwiera się w nowym oknie) WhatsApp Kliknij, aby wysłać odnośnik e-mailem do znajomego (Otwiera się w nowym oknie) E-mail Kliknij by wydrukować (Otwiera się w nowym oknie) Drukuj

Ten artykuł przeczytasz do końca tylko z aktywną subskrypcją cyfrową.
Aby uzyskać dostęp, należy zakupić jeden z dostępnych pakietów:
Dostęp na 1 miesiąc do archiwum Przeglądu lub Dostęp na 12 miesięcy do archiwum Przeglądu
Porównaj dostępne pakiety
Wydanie: 2010, 43/2010

Kategorie: Przebłyski
Tagi: Przegląd