Jak działa najnowocześniejszy autosalon w Polsce?

Jak działa najnowocześniejszy autosalon w Polsce?

W swoim nowym oddziale POL-MOT Auto zastosował wiele rozwiązań ułatwiających życie klientom

Skody to najpopularniejsze i najchętniej kupowane samochody w Polsce. Zainteresowanym tą marką polecamy niedawno otwarty salon i serwis firmy POL-MOT Auto w Warszawie przy ul. Połczyńskiej 125.
Obiekt został zbudowany i wyposażony zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi standardami i wymaganiami koncernu škoda. Urządzony tak, aby każdy klient czuł się w nim komfortowo. To obecnie jeden z największych salonów škody w Polsce.

Nie można przegapić

To kolejny salon spółki POL-MOT Auto w stolicy. Nie sposób go przegapić. Duży, przeszklony budynek z charakterystycznym zaokrąglonym dachem usytuowany jest po lewej stronie ulicy wylotowej z Warszawy w kierunku Poznania.
Salon przy Połczyńskiej przejął funkcje znacznie mniejszego obiektu, działającego przy ul. Felińskiego na warszawskim Żoliborzu.
Nowy salon został zbudowany od podstaw – a nie tylko zmodernizowany na bazie dawnej stacji obsługi, jak wiele podobnych obiektów w Polsce – dzięki czemu jest bardzo nowoczesny i funkcjonalny. Strefa sprzedaży, jak i strefa obsługi klientów serwisu są tak zaaranżowane, aby każdy czuł się tu komfortowo, pracownicy zaś mogli prowadzić rozmowy z klientami indywidualnie przy wygodnych stanowiskach. Podstawową działalność stanowi sprzedaż samochodów nowych i używanych, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny samochodów marki škoda oraz sprzedaż oryginalnych części zamiennych i akcesoriów. Na tym oferta POL-MOT Auto jednak się nie kończy.
Jak przystało na autoryzowanego dealera, klient może załatwić tu większość spraw związanych z użytkowaniem samochodu. Może więc skorzystać z szerokiej oferty kredytowej na zakup pojazdu w ramach współpracy z różnymi instytucjami finansowymi, z oferty leasingowej, załatwić formalności związane z ubezpieczeniem auta czy likwidacją szkód komunikacyjnych. Salon prowadzi również skup i sprzedaż pojazdów używanych innych marek.
Obsługą firm i podmiotów gospodarczych zajmuje się zespół specjalistów do spraw sprzedaży flotowej i wynajmu długoterminowego.

Przyjazny dla klienta

– Jest to jeden z najnowocześniejszych i największych salonów škody w Polsce. Spełnia wszystkie wymagania jakościowe stawiane przez generalnego importera. Powiedziałbym, że przede wszystkim jest to obiekt bardzo przyjazny klientom – mówi Robert Smoktunowicz, zastępca dyrektora spółki POL-MOT Auto do spraw sprzedaży. Co widać od razu, gdy zechce się skorzystać z usług tego salonu. Miejsc parkingowych jest bardzo dużo, nigdy nie ma problemów z postawieniem auta, napisy „Zarezerwowane dla Ciebie” czy „Dobrze trafiłeś” zachęcają do odwiedzin.
Cały obiekt jest klimatyzowany (bardzo się to przydało podczas lipcowych upałów), do dyspozycji klientów są wygodne fotele, prasa, sieć wi-fi. Można oglądać telewizję, napić się (oczywiście gratis) herbaty, kawy czy wody. Gdy dorośli załatwiają ważne sprawy motoryzacyjne, ich dzieci nie muszą się nudzić: mają swój kącik zabaw z klockami, kredkami, liczydłami, tablicą do kolorowania, no i oczywiście z małymi samochodzikami. Można też kupić różne autka škody w cenie od 28 do 40 zł.
Co do telewizji, to dla klientów przygotowano również „program lokalny”, z pewnością bardzo dla nich interesujący. W salonie POL-MOT Auto wprowadzono bowiem możliwość obserwowania na monitorze tego, co dzieje się z autem oddanym do serwisu. Kamery dokładnie pokazują, gdzie w danym momencie znajduje się naprawiany pojazd i na jakim etapie są prace.
W dodatku, żeby to wszystko zobaczyć, nie trzeba będzie nawet przyjeżdżać na Połczyńską, wystarczy zajrzeć do komputera w domu czy w pracy. Niebawem klienci będą mogli odbierać przekaz z kamer serwisowych za pośrednictwem internetu. Pracownik serwisu przekaże klientowi login i hasło, co pozwoli zalogować się na stronie internetowej www.polmotauto.pl. Co jakiś czas będzie można wówczas sprawdzać, jak przebiega naprawa. To chyba pierwszy serwis motoryzacyjny w Polsce, w którym zostanie zastosowane takie rozwiązanie, rzadko spotykane nawet w rozwiniętych krajach zachodnich.

Wszystkie w jednym miejscu

O tym, że jest to jeden z największych obiektów marki škoda w Polsce, można się przekonać od razu w salonie wystawowym. Miejsca jest tam tyle, że wyeksponowane zostały wszystkie obecnie produkowane i sprzedawane w Polsce modele škody: Fabia, Fabia Combi, Octavia, Octavia Tour, Octavia Combi, Roomster, Yeti, Superb, Suberb Combi. Pomostem między dawnymi a nowymi laty jest pięknie utrzymana škoda Tudor z końca lat 40., oczywiście na chodzie. Z wyjątkiem tudora do każdego z tych samochodów można wsiadać, otwierać wszystkie drzwi, maskę, bagażnik, porównywać je ze sobą.
Salon dysponuje także dużą liczbą pojazdów demonstracyjnych. Można umówić się na bezpłatną jazdę próbną i usiąść za kierownicą interesującego nas modelu w towarzystwie pracownika salonu, który udzieli wszelkich informacji i odpowie na każde pytanie. Taka przejażdżka pozwoli ocenić walory różnych wersji i modeli škody i będzie cenną pomocą w dokonaniu przemyślanego zakupu. Oczywiście z jazd próbnych mogą korzystać także osoby pragnące nabyć samochód w komisie.
Kupując nowe auto, można wybierać spośród samochodów dostępnych od ręki lub złożyć zamówienie z późniejszym terminem realizacji, ale za to według naszej osobistej, indywidualnej konfiguracji pojazdu. Na takie auto trzeba poczekać do kilku tygodni.

Razem z osobistym doradcą

Gdy przyjedziemy na Połczyńską w celu dokonania przeglądu czy naprawy, wszelkiej pomocy udzielą nam doradcy serwisowi. Oficjalny termin doradca serwisowy brzmi bezosobowo i zupełnie nie oddaje roli i znaczenia specjalisty mającego opiekować się, czasem przez kilka lat, zakupioną przez nas skodą. W rzeczywistości chodzi tu bardziej o przewodnika i znajomego, któremu z pełnym zaufaniem powierzymy nasze auto, gdy zajdzie konieczność przyjechania do serwisu. To on będzie mieć w głowie i w komputerze całą jego historię i wszystkie wykonane naprawy. Powinien pamiętać za nas o koniecznych przeglądach i wymianach części. Jego odpowiedzialność i doświadczenie mają gwarantować obsługę naszego pojazdu, zawsze na perfekcyjnym poziomie. Z nim wreszcie utrzymujemy bezpośredni kontakt przez telefon komórkowy oraz drogą mailową.
Słusznie więc pracownicy serwisu POL-MOT Auto przy Połczyńskiej, którzy pełnią te ważne funkcje, noszą tytuł osobistych doradców serwisowych. Pracuje tam czterech takich doradców: Piotr Ciepłota, Roman Kozłowski, Paweł Muszyński i Marcin Robaczek. Klient może wybrać, z którym z nich chce współpracować, choć szczerze mówiąc, wszyscy reprezentują równie wysoki poziom wiedzy i doświadczenia, więc wybór nie jest łatwy.
– Pracuję w škodzie już od siedmiu lat. Przygoda i wyzwanie to jest to, co lubię. Każdy klient jest właśnie kolejnym wyzwaniem. Dlatego poświęcam mu jak najwięcej uwagi i cierpliwości – mówi Piotr Ciepłota.
Można także wybrać osobistego doradcę, który pomoże przy zakupie samochodu. Jego zadanie polega na tym po prostu – aż i tylko tyle – by klient dokonał najlepszego dla siebie wyboru, z którego będzie w pełni zadowolony.

To, co najlepsze

– Otwierając nowy salon, skupiliśmy się na jakości obsługi klientów. Nasi pracownicy to fachowcy z wieloletnim doświadczeniem, którzy wcześniej pracowali w salonie przy ul. Felińskiego. Mamy personel o najwyższych kwalifikacjach, o czym świadczą certyfikaty przyznane przez škoda Auto Polska, zarówno dla sprzedawców, jak i pracowników serwisu – podkreśla dyr. Robert Smoktunowicz.
W salonie przy Połczyńskiej, najkrócej mówiąc, dokonywane są wszystkie możliwe naprawy wszystkich jeżdżących po naszych drogach modeli škody: od leciwych favoritek po najnowsze yeti czy superby. Nie ma tu rzeczy niewykonalnych.
Gdy klient zostawia auto w serwisie, może otrzymać do dyspozycji samochód zastępczy (fabię, octavię lub roomstera). Nie musi więc obawiać się, że po opuszczeniu salonu czekać go będą wielogodzinne podróże środkami komunikacji miejskiej i podmiejskiej.
– W naszym salonie znajdziemy wszystko to, co najlepszego škoda chciałaby zaprezentować klientom. Warto zwrócić uwagę na dużą przepustowość serwisu. Mamy dziesięć stanowisk z podnośnikami, co skraca do minimum czas oczekiwania na dokonanie naprawy. Najlepszy możliwy sprzęt, w połączeniu z wiedzą i doświadczeniem ludzi, którzy tu pracują, gwarantują bardzo wysoką jakość napraw – dodaje dyr. Smoktunowicz.

Potargujmy się

Niezwykle istotna informacja dla klientów: w salonie POL-MOT Auto przy Połczyńskiej można negocjować ceny.
Rozmaite rabaty stosowane są bardzo szeroko. W praktyce są nimi objęte wszystkie ceny samochodów, części i akcesoriów, napraw, przeglądów, wynajmu aut zastępczych. Obowiązuje tu jedna podstawowa zasada: im ktoś dłużej jest klientem POL-MOT Auto i częściej odwiedza salon, tym może liczyć na większe upusty i przywileje. O konkretne kwoty i warunki należy pytać w salonie. – U nas nie ma sztywnych cen, jesteśmy naprawdę elastyczni, zapraszamy do odwiedzenia naszego salonu i negocjacji. Przygotowaliśmy promocje sezonowe lub na grupy różnych artykułów. Mamy w zanadrzu wiele ciekawych i korzystnych dla klientów niespodzianek – zapewnia dyr. Robert Smoktunowicz.

——————————————-

Nowy oddział spółki POL-MOT Auto przy ul. Połczyńskiej 125 zaprasza klientów do salonu sprzedaży, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-19, a w soboty w godzinach 9-15.
Serwis jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 6-22, w soboty w godzinach 8-15.
Telefon: 22 533 61 40 salon, 22 533 61 50 serwis, www.polmotauto.pl

Wydanie: 32/2010

Kategorie: Kraj

Napisz komentarz

Odpowiedz na treść artykułu lub innych komentarzy