Czy telewizja w media miksie ma jeszcze sens i jak utrzymać uwagę pokoleń Y i Z oraz Alfa, czyli Multiscreen Day 2020
Konsumpcja wideo, zmiany zachodzące w streamingu, nowe pomysły na media społecznościowe czy też rosnąca siła gamingu to tematy tegorocznej, piątej już edycji konferencji Multiscreen Day 2020, organizowanej przez Media Marketing Polska. Głównym wątkiem spotkania będą młode generacje: Y, Z oraz Alfa i ich sposoby konsumpcji mediów. Konferencja już 22 października 2020 r.
Multiscreen Day obędzie się formule hybrydowej. Po wykupieniu pakietów na stronie wydarzenia jego uczestnicy mogą wybrać formę udziału, tj. online (udostępniona zostanie platforma z transmisją live) lub stacjonarnie w Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre (ul. Grzybowska 63, Warszawa).
Na konferencji wystąpi blisko 20 prelegentów, którzy odpowiedzą na takie pytania jak:
• Dlaczego seriale i filmy w tradycyjnej telewizji nie mają żadnych szans u młodego widza?
• Dlaczego telewizor to tylko kolejne urządzenie z dostępem do Netflixa, a wielkość ekranu, jeśli chodzi o konsumpcję wideo, nie ma żadnego znaczenia?
• Jak wygląda rynek gamingowy w Polsce?
• Jak współpracuje się z influencerami z tej kategorii?
• Co wspólnego mają gry i Netflix?
• Dlaczego wideo – na Facebooku, Instagramie, mobile’u – jest doskonałym narzędziem dla marketerów do budowania sprzedaży i brandu?
• Jakich formatów użyć?
• Jakie formy są najbardziej impactowe?
• Jak to zrobić w rozsądnych budżetach?
Bilety można kupić na stronie wydarzenia.
Multiscreen Day – kto wystąpi?
Na konferencji wystąpią eksperci z Gamesetu, Gemiusa, IQS, Minsdhare, National Geographic, YouTube. Do grona prelegentów zaproszeni zostali eksperci reprezentujący marketerów, nadawców, producentów kontentu, agencje i firmy badawcze.
Wystąpią m.in. Agnieszka Chabrzyk, Business Factory / Miki Chojnacka, Hopster / Lucyna Koba, Gemius / Karol Stryja, The Podcast Makers / Marta Rybicka, IQS / Angelika Adamczuk, Gameset / Katarzyna Cimochowska, streamerka Brunecia
Multiscreen Day – dla kogo?
Udział w konferencji powinni wziąć wszyscy zainteresowania mediami i reklamą: marketerzy, przedstawiciele mediów, domów mediowych, nadawców TV, wydawców internetowych, agencji reklamowych, digital i kreatywnych, studiów produkcyjnych, producentów kontentu.
Odpowiedz na treść artykułu lub innych komentarzy