Google’owa skrzynka narzędziowa

Google’owa skrzynka narzędziowa

Dawno minęły czasy, kiedy wystarczyło, by firma uruchomiła stronę WWW i czekała, aż klienci trafią na nią za pośrednictwem wyszukiwarki. W większości branż konkurencja jest bardzo ostra, dlatego skuteczne docieranie do odbiorców wymaga sporego wysiłku, a przede wszystkim profesjonalnej wiedzy. Dotyczy to zwłaszcza znajomości narzędzi towarzyszących wyszukiwarce Google, która niepodzielnie rządzi światem internetu.

Przykładowo, nie sposób skutecznie reklamować się w sieci nie znając zasad rządzących kampaniami Google Ads. Z kolei bez opanowania Google Analytics nie mamy szans zorientować się, skąd na naszą stronę docierają potencjalni klienci czy na jakim etapie wielu z nich porzuca koszyk zakupowy. Google Optimize to obecnie niezastąpione narzędzie unowocześniania naszej witryny, zaś Google Search Console pozwala zapobiec spadkowi jej widoczności w wynikach wyszukiwania.

google

O wszystkich tych narzędziach obszernie i przystępnie opowiada książka „Narzędzia Google dla e-commerce”, której drugie, poszerzone wydanie jest dostępne w księgarni wydawnictwa Helion. Autorem publikacji jest Krzysztof Marzec, który pracował dla takich marek jak Allegro, Neo24, Interia, Grupa RMF czy wydawnictwo Bauer.

PRZEGLĄD poleca!

Wydanie:

Kategorie: Aktualne, Książki

Napisz komentarz

Odpowiedz na treść artykułu lub innych komentarzy