Wszystkie barwy urody

Wszystkie barwy urody

Tego lata modny będzie makijaż w słonecznych kolorach i kolczyki z rubinem

Japoński fotel do masażu był jednym z hitów VIII Targów Urody i Zdrowego Stylu Życia Beauty Fair, które w dniach 10-12 maja odbyły się w Łodzi. Aby skorzystać z tego dość skomplikowanego urządzenia należało odczekać w kolejce nawet kilkadziesiąt minut.
– Taki fotel, który masuje, rolując, opukując i rozciągając, przyda się żyjącym w ciągłym ruchu biznesmenom oraz osobom pracującym wiele godzin przy komputerach. Trzeba przecież zapewnić zmęczonemu ciału trochę relaksu – mówi Jerzy Liczbański z firmy importującej urządzenia do masażu.
Do hali Expo-bis, w której odbywały się targi, zaglądały głównie panie. Oglądały najnowsze kolekcje kremów, płynów, żeli, maseczek, perfum i dezodorantów. Wystawcy proponowali im nie tylko o wiele tańsze niż w sklepach kosmetyki, ale też darmowe próbki i bezpłatne makijaże. Najwięcej wykonał ich Sebastian Jerych, mistrz Polski w makijażu artystycznym.
– Niestety, Polki ciągle boją się kolorów – twierdzi. – W krajach zachodnich makijaże i stroje kobiet wręcz krzyczą, a u nas ciągle są stonowane. W sezonie wiosna-lato najmodniejsze kolory to żółcienie, oranże, czerwienie oraz róż przełamany złotem.
Polki przestały się za to bać przekłuwania ciała i chętnie odwiedzały stoiska pełne charakterystycznych kolczyków w kształcie banana wykonanych ze stali chirurgicznej lub tytanu.
– Tu na targach najczęściej przekłuwamy pępki i języki – mówi Iwona Głogowska z łódzkiej Szkoły Przekłuwania Ciała. – Modne są kolczyki błyszczące z wstawionymi rubinami lub brylantami oraz specjalne nakładki na „banany”.
Na targach nie zabrakło firm prezentujących m.in. zabiegi wyszczuplające z wykorzystaniem błota z alg, lasery do całkowitej depilacji oraz nowoczesne urządzenia dla solariów. Popularnością wśród odwiedzających cieszyły się pokazy fryzjerskie, prezentacje bielizny i mody plażowej.
Na targach zaprezentowało się w sumie około stu wystawców z całego kraju. Jak twierdzą, taka impreza to doskonała okazja do pokazania wszystkich swoich produktów i wypromowania nowości.

W sezonie wiosna-lato najmodniejsze kolory to żółcienie, oranże, czerwienie oraz róż przełamany złotem.

Wydanie: 20/2002, 2002

Kategorie: Obserwacje

Napisz komentarz

Odpowiedz na treść artykułu lub innych komentarzy